30 Ekim 2007 Salı

RAHATÇA KÜFÜR EDEBİLMEK İÇİN SPONSOR ARIYORUM

Kapatılan DEP eski Milletvekili Leyla Zana, terörist başı Abdullah Öcalan’dan Kürt lideri diye Kürtçe lisanı ile söz ederek,

“Ben Türkiye’ye onu affedin diyeceğim ama zaten o bunu kabul etmez. 9 yıl adaya
aldınız halktan kopardınız. Eğer o halkı ile bir araya gelip özgürce siyaset
yaptıktan sonra o zaman da Kürtler silaha sarılırsa, onlara karşı ilk mücadeleyi
ben veririm
” demiş.

Şimdi Yüce Rabbime sitem ediyorum;

“Yüce Allah’ım ya beni paralı birisi yapsaydın. Yada bu kahpe döllerini, dağ artıklarının, mağara yosmalarının cezalarını bu dünyada insanlığın önünde verse idin.

Sen her şeyi bilensin içimden neler geçtiğini de elbette biliyorsun. Ama şu kahrolası (Basın yasası) yüzünden şöyle ağız tadınca, üstürubunca hak ettikleri güzel küfürü maalesef edemiyorum. “

Şimdi şu acizane köşemden bu satılmış kahpelerin ağzının payını verebilmek için, Küfürümü rahatlıkla söyleyebilmek için, tazminatımı ödeyecek bir babayiğit, bir sponsor arıyorum.

Kimse kusuruma bakmasın, artık sözcüklerin bittiği bir noktadayım.

.....Ve benim gibi onlarca milyonların olduğunu da gayet iyi biliyorum.

Allahtan ki; vesikalanmayan suça daha ceza verilmiyor.

Onun için de her kes şunlara neler dediğimi gayet iyi anlıyor.

Şimdilik kalın sağılacakla...



Selami Türkmen

27.10.2007 – Erzurum


Hiç yorum yok: